NAABJERG - DANISH FUR

Designværkstedet PUNKT & PRIK har designet komplet visuel identitet til NAABJERG – Danish Fur. Opgave lød på at skabe et helt nyt pelsbrand til Wendy og Flemming. Wendy og Flemming er de første minkavlere, som kan sælge deres helt egne designs og give forbrugerne en garanti om, at al pels, der er brugt til produktet, som de har i hånden, kommer fra deres farm i Vestjylland. Valget af NAABJERG som navn sker på baggrund af navnet på farmen og et ønske om at lade kunderne vide, at frakken, som de netop har på, er fremstillet af mink fra NAABJERG farm, passet og plejet af Wendy og Flemming - hvorefter de selv har designet jakken. Det giver det perfekte fundament for historien omkring brandet NAABJERG - Danish Fur. Den visuelle identitet er udarbejdet med udgangspunkt i at skabe en stemning af tradition, håndværk eksklusivitet, nærvær, stolthed og kærlighed for deres erhverv. Logoet er designet med to meget forskellige elementer. Det store N med rødder i familien som et monogram, pelsens struktur, det feminine og det eksklusive. Det mere enkle og stilrene NAABJERG fremstår eksklusivt og rent. Begge logoer kan bruges hver for sig eller samlet. Arbejdet med den visuelle identitet rummer blandt andet: Hjælp til navn, design af logo og visuel identitet, billedstil til foto samt film, storytelling, manilamærker, stofmærker til jakker og accessoires, brochure, æske, stofpose til æske, nøglering samt vedhæng, dragtpose til pelse, visitkort, messestand, Instagram, Facebook plan og igangsætning samt design af website/shop. TAK for et skønt samarbejdet Wendy & Flemming!

  • Portfolio grafisk design

SE OGSÅ DISSE PROJEKTER...


SKAL VI ARBEJDE SAMMEN OM DIT NÆSTE PROJEKT?